Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0689 maxgear

Filtr oleju 26-0689 MAXGEAR

26-0689 Filtr oleju MAXGEAR
11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1227

numer części:

26-0689

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 6/1
Wysokość [mm] 90
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1,0
nr EAN 5907558597707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0689 MAXGEAR

FILTR OLEJU TOYOTA AVENSIS 2,0VVTI 01-/RAV-4

Filtr oleju 26-0689 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Filtr oleju 26-0689 producenta MAXGEAR

SUZUKI

1651060B10, 1651060B10000, 1651060M11, 1651060M11000, 1651061A00, 1651061A00000, 1651061A01, 1651061A01000, 1651061A02, 1651061A02000, 1651061A20, 1651061A20000, 1651061A20MHL, 1651061A21, 1651061A21000, 1651061A30, 1651061A30000, 1651061A31, 1651061A31000, 1651083000, 1651083000000, 1651083001, 1651083001000, 1651083012, 1651083012000, 1651085C00, 1651085C00000, 1651085FA0, 1651085FA0000, 1651085FU0, 1651085FU0000

FIAT

71742115, 71746761, 71747593, 71768154

TOYOTA

9091510004

numery OEM:
DAIHATSU      15601-87110
FIAT      71742115
FIAT      71746761
FIAT      71747593
FIAT      71768154
SUZUKI      16510-60B10
SUZUKI      16510-60B10-000
SUZUKI      16510-60M11
SUZUKI      16510-60M11-000
SUZUKI      16510-61A00
SUZUKI      16510-61A00-000
SUZUKI      16510-61A01
SUZUKI      16510-61A01-000
SUZUKI      16510-61A02
SUZUKI      16510-61A02-000
SUZUKI      16510-61A20
SUZUKI      16510-61A20-000
SUZUKI      16510-61A20-MHL
SUZUKI      16510-61A21
SUZUKI      16510-61A21-000
SUZUKI      16510-61A30
SUZUKI      16510-61A30-000
SUZUKI      16510-61A31
SUZUKI      16510-61A31-000
SUZUKI      16510-83000
SUZUKI      16510-83000-000
SUZUKI      16510-83001
SUZUKI      16510-83001-000
SUZUKI      16510-83012
SUZUKI      16510-83012-000
SUZUKI      16510-85C00
SUZUKI      16510-85C00-000
SUZUKI      16510-85FA0
SUZUKI      16510-85FA0-000
SUZUKI      16510-85FU0
SUZUKI      16510-85FU0-000
TOYOTA      90915-10004
VOLVO      8614737
VOLVO      861474-5
VAG      J90 915 100 02

Zastosowanie Filtr oleju 26-0689 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0689 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.