Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Lancia THEMA (LX_) 3.6 4WD (LX, 48) (2011.09-2014.10) 286km » 47-0031 maxgear
wybrany samochód: 
Lancia Thema (lx_) 3.6 4wd (lx, 48) (2011.09-2014.10) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 47-0031 MAXGEAR

47-0031 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0031
Pompa wodna 47-0031
47-0031
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5361

numer części:

47-0031

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Materiał wirnika pompy wodyTworzywo sztuczne
Materiał uszczelnieniaGuma
MateriałOdlew aluminiowy
Ilość zębów19
Liczba skrzydeł12
Ciężar [kg]0,842
uwzględnić informację serwisową
nr EAN5907558511550

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0031 MAXGEAR

POMPA WODY OPEL OHC 1,2I-1,
numery OEM:
OPEL      090543879
OPEL      0R1160012
OPEL      13 34 010
OPEL      13 34 025
OPEL      13 34 065
OPEL      13 34 132
OPEL      90543879
OPEL      R1160012
VAUXHALL      009119716
VAUXHALL      009192793
VAUXHALL      090349239
VAUXHALL      09119716
VAUXHALL      09192793
VAUXHALL      90349239
VAUXHALL      9119716
VAUXHALL      9192793
CHEVROLET      96350799
CHEVROLET      96351969
CHEVROLET      96352648
CHEVROLET      96352651
CHEVROLET      96872704
DAEWOO      96350799
DAEWOO      96352648

Zastosowanie Pompa wodna 47-0031 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.