Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
nr EAN | 5907558511628 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0041 MAXGEAR
AUDI | 052 121 004 | |
AUDI | 052 121 004 V | |
AUDI | 052 121 004 X | |
AUDI | 052 121 005 | |
AUDI | 052 121 005 A | |
AUDI | 052 121 005 AV | |
AUDI | 052 121 005 AX | |
AUDI | 052 121 019 | |
AUDI | 052121004 | |
AUDI | 052121004V | |
AUDI | 052121004X | |
AUDI | 052121005 | |
AUDI | 052121005A | |
AUDI | 052121005AV | |
AUDI | 052121005AX | |
AUDI | 052121019 | |
SEAT | 052 121 004 | |
SEAT | 052 121 004 V | |
SEAT | 052 121 004 X | |
SEAT | 052 121 005 | |
SEAT | 052 121 005 A | |
SEAT | 052 121 005 AV | |
SEAT | 052 121 005 AX | |
SEAT | 052 121 019 | |
SEAT | 052121004 | |
SEAT | 052121004V | |
SEAT | 052121004X | |
SEAT | 052121005 | |
SEAT | 052121005A | |
SEAT | 052121005AV | |
SEAT | 052121005AX | |
SEAT | 052121019 | |
SKODA | 052 121 004 | |
SKODA | 052 121 004 V | |
SKODA | 052 121 004 X | |
SKODA | 052 121 005 | |
SKODA | 052 121 005 A | |
SKODA | 052 121 005 AV | |
SKODA | 052 121 005 AX | |
SKODA | 052 121 019 | |
SKODA | 052121004 | |
SKODA | 052121004V | |
SKODA | 052121004X | |
SKODA | 052121005 | |
SKODA | 052121005A | |
SKODA | 052121005AV | |
SKODA | 052121005AX | |
SKODA | 052121019 | |
VOLKSWAGEN | 052 121 004 | |
VOLKSWAGEN | 052 121 004 V | |
VOLKSWAGEN | 052 121 004 X | |
VOLKSWAGEN | 052 121 005 | |
VOLKSWAGEN | 052 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 052 121 005 AV | |
VOLKSWAGEN | 052 121 005 AX | |
VOLKSWAGEN | 052 121 019 | |
VOLKSWAGEN | 052121004 | |
VOLKSWAGEN | 052121004V | |
VOLKSWAGEN | 052121004X | |
VOLKSWAGEN | 052121005 | |
VOLKSWAGEN | 052121005A | |
VOLKSWAGEN | 052121005AV | |
VOLKSWAGEN | 052121005AX | |
VOLKSWAGEN | 052121019 |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0041 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.