Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0127 maxgear

Pompa wodna 47-0127 MAXGEAR

47-0127 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0127
Pompa wodna 47-0127
47-0127
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-6530

numer części:

47-0127

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy mechaniczne
Ilość zębów 19
nr EAN 5907558576535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0127 MAXGEAR

POMPA WODY VOLVO 2,0-2,9 S40/S

Pompa wodna 47-0127 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa wodna 47-0127 producenta MAXGEAR

VOLVO

271647, 271985, 271986, 272457, 272474, 272476, 30650751, 30751700

RENAULT

7438610006, 7438610035

FORD

1388504, 6G9N8591AA

numery OEM:
FORD      1388504
FORD      6G9N-8591-AA
FORD      6G9N8591AA
RENAULT      74 38 610 006
RENAULT      74 38 610 035
RENAULT      7438610006
RENAULT      7438610035
VOLVO      271647
VOLVO      271985
VOLVO      271986
VOLVO      272457
VOLVO      272474
VOLVO      272476
VOLVO      30650751
VOLVO      30751700
DACIA      74 38 610 006
DACIA      74 38 610 035
DACIA      7438610006
DACIA      7438610035

Zastosowanie Pompa wodna 47-0127 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.