Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0014 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0014 MAXGEAR

67-0014 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 67-0014
Termostat układu chłodzenia 67-0014
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0014

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5903364358143

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0014 MAXGEAR

TERMOSTAT BMW 88C M10/42 E30/3

Termostat układu chłodzenia 67-0014 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Termostat układu chłodzenia 67-0014 producenta MAXGEAR

BMW

1721002, 11531210002, 11537115580, 11531721002, 11531721003, 11537511580, 1721003, 7511580

numery OEM:
BMW      1 721 002
BMW      11 53 1 210 002
BMW      11 53 7 115 580
BMW      1153 1 721 002
BMW      1153 1 721 003
BMW      1153 7 511 580
BMW      1721003
BMW      7 511 580
MERCEDES-BENZ      002238075
MERCEDES-BENZ      A002238075
PEUGEOT      1338.04
PEUGEOT      96005005
VOLVO      00002737286
VOLVO      273728-6

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0014 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0014 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.