Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0110 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0110 MAXGEAR

69-0110 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-307007

numer części:

69-0110

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5907558524321

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0110 MAXGEAR

KOŃC. DR. KIER. OPEL ASTRA G/ ZAFIRA LE/PR

Prezentowana aktualnie część samochodowa znanego producenta MAXGEAR o numerze 69-0110 z kategorii końcówka drążka sklepu z częściami samochodowymi e-autoparts.pl. Końcówka drążka 69-0110 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych aut.
Wszystkie części produkowane przez MAXGEAR spełniają wysokie normy jakości przewidziane dla tej klasy produktów. Produkowana przez MAXGEAR część końcówka drążka 69-0110 wykonywana jest z wysokiej jakości materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. MAXGEAR stosuje wysokie rygory technologiczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut.
Montaż końcówek drążka MAXGEAR 69-0110 nie nastręczy żadnych problemów doświadczonemu mechanikowi dysponującemu niezbędnymi narzędziami do montażu.
Końcówka drążka 69-0110 ma zastosowanie do takich aut jak OPEL AMPERA (R12) od 2011.11, CHEVROLET SILVERADO 3500 Standard Cab Pickup od 1998.09 oraz wielu innych modeli aut. Pomino dołożenia niezbędnej staranności aby odpowienio podpiąć prezentowaną część z kategorii końcówka drążka o indeksie 69-0110 do samochodu OPEL, CHEVROLET, może się okazać, że należy potwierdzić dobranie tej części w kontakcie z obsługą sklepu. Cena końcówki drążka 69-0110 MAXGEAR po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w naszym sklepie motoryzacyjnym, należy do najniższych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie zabiera więcej niż jednen do dwóch dni.
numery OEM:
OPEL      16 03 214
OPEL      16 03 215
OPEL      16 03 542
OPEL      26059294
OPEL      9118127
OPEL      93186537
VAUXHALL      16 03 214
VAUXHALL      16 03 215
VAUXHALL      16 03 542
VAUXHALL      26059294
VAUXHALL      9118127
VAUXHALL      93186537

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0110 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0110 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.