Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0195 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0195 MAXGEAR

69-0195 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-302022

numer części:

69-0195

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 13341 01
nr EAN 5907558553277

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0195 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. BMW E39 PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0195 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0195 producenta MAXGEAR

BMW

1091767, 1091768, 1093769, 1093770, 1093772, 1094673, 1094674, 32111091767, 32111091768, 32111093769, 32111093770, 32111093772, 32111094673, 32111094674

numery OEM:
BMW      1 091 767
BMW      1 091 768
BMW      1 093 769
BMW      1 093 770
BMW      1 093 772
BMW      1 094 673
BMW      1 094 674
BMW      32 11 1 091 767
BMW      32 11 1 091 768
BMW      32 11 1 093 769
BMW      32 11 1 093 770
BMW      32 11 1 093 772
BMW      32 11 1 094 673
BMW      32 11 1 094 674

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0195 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0195 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.