Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0218 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0218 MAXGEAR

69-0218 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-307014

numer części:

69-0218

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy wewnątrz
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
parzyste numery artykułów 14703 01
nr EAN 5907558560367

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0218 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. OPEL OMEGA B PR KRËTKA

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0218 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0218 producenta MAXGEAR

OPEL

322178, 322202, 324062, 90496015, 90510652, 93169287

numery OEM:
OPEL      3 22 178
OPEL      3 22 202
OPEL      3 24 062
OPEL      90496015
OPEL      90510652
OPEL      93169287
VAUXHALL      3 22 178
VAUXHALL      3 22 202
VAUXHALL      3 24 062
VAUXHALL      90496015
VAUXHALL      90510652
VAUXHALL      93169287

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0218 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0218 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.