Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0250 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0250 MAXGEAR

69-0250 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
23.36 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-313001

numer części:

69-0250

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 217
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
parzyste numery artykułów 31-16 020 0007
nr EAN 5907558553673

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0250 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. HONDA ACCORD 90- PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0250 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0250 producenta MAXGEAR

ROVER

GSJ408

HONDA

53540S84A01, 53540SM4003, 53540SM4004, 53540SM4J62, 53540SV4003, 53540SV4013, 53540SV7003, 53540SX0013

numery OEM:
HONDA      53540-S84-A01
HONDA      53540-SM4-003
HONDA      53540-SM4-004
HONDA      53540-SM4-J62
HONDA      53540-SV4-003
HONDA      53540-SV4-013
HONDA      53540-SV7-003
HONDA      53540-SX0-013
ROVER      GSJ408

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0250 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0250 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.