Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0292 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0292 MAXGEAR

69-0292 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-305022

numer części:

69-0292

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 340
nr EAN 5907558552959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0292 MAXGEAR

DRą»EK KIER. FORD MONDEO LE/PR 9

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0292 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0292 producenta MAXGEAR

FORD

1S713B438BB, 1S7C3280BB, 3903147, 4111327, 6832049, 7294416, F5RC3280AA, F5RC3280DA

numery OEM:
FORD      1S713B438BB
FORD      1S7C-3280-BB
FORD      3903147
FORD      4111327
FORD      6832049
FORD      7294416
FORD      F5RC-3280-AA
FORD      F5RC-3280-DA

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0292 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0292 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.