Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0348 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0348 MAXGEAR

69-0348 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301062

numer części:

69-0348

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 16784 02
nr EAN 5907558554243

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0348 MAXGEAR

KOŃC. DR. KIER. VW SHARAN 95-01 LE

Duża część użytkowników aut doskonale zdaje sobie sprawę, że ich samochód posiada część końcówka drążka, której producentem może być lub jest ceniona firma MAXGEAR. W tym przypadku jest to końcówka drążka o numerze 69-0348. Producent MAXGEAR zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze 69-0348 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów. Końcówka drążka MAXGEAR 69-0348 odznacza się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na zniszczenie.
Praktycy stwierdzają jednoznacznie, że końcówka drążka MAXGEAR 69-0348 najlepiej spełniają wymagania trwałości.
Końcówka drążka 69-0348 ma zastosowanie do takich aut jak VW (VOLKSWAGEN) POLO (6N2) od 1999.10, FORD TRANSIT Autobus (E_ _) od 1994.06, SEAT AROSA (6H) od 1997.05 oraz wielu innych modeli aut.
Aktualnie prezentowana część należąca do kategorii końcówki drążków kierowniczych, pasuje do samochodów marki VW (VOLKSWAGEN), FORD, SEAT jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tego podzespołu pojazdu.
Oferowane w naszym sklepie motoryzacyjnym części zamienne, w tym końcówka drążka producenta MAXGEAR, mają najlepszą cenę na rynku, a dostawa zamówienia jest szybka.
numery OEM:
FORD      1001398
FORD      1058380
FORD      1092380
FORD      1234259
FORD      3M21-3281-AA
FORD      95VW-3281-AF
FORD      95VW-3281-BB
FORD      95VW-3281-BC
SEAT      7M0 422 817 A
SEAT      7M0 422 817 B
SEAT      7M3 422 817
VOLKSWAGEN      7M0 422 817 A
VOLKSWAGEN      7M0 422 817 B
VOLKSWAGEN      7M3 422 817

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0348 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0348 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.