Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0390 maxgear

Zestaw naprawczy, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0390 MAXGEAR

69-0390 Zestaw naprawczy, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301073

numer części:

69-0390

producent:

MAXGEAR

parzyste numery artykułów 07979
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,99
nr EAN 5907558559934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0390 MAXGEAR

DRą»EK KIER. VW PASSAT (BEZ WSPOM.) 88-93 LE Z KKOĐCËWKą

Zestaw naprawczy, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0390 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zestaw naprawczy, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0390 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

357419803, 357419803A

numery OEM:
VOLKSWAGEN      357 419 803
VOLKSWAGEN      357 419 803 A

Zastosowanie Zestaw naprawczy, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0390 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0390 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.