Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0444 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0444 MAXGEAR

69-0444 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-308039

numer części:

69-0444

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Długość [mm] 213
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Wymiar gwintu M10x1,25
Wymiar stożka [mm] 14,6
parzyste numery artykułów 30937 01
nr EAN 5907558594010

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0444 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DACIA LOGAN 04- LE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0444 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0444 producenta MAXGEAR

DACIA

485202867R, 6001547610, 6001550442

RENAULT

485202867R, 6001547610, 6001550442

numery OEM:
RENAULT      48 52 028 67R
RENAULT      60 01 547 610
RENAULT      60 01 550 442
DACIA      48 52 028 67R
DACIA      60 01 547 610
DACIA      60 01 550 442

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0444 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0444 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.