Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 (2001.10-2005.09) 258km » 69-0508 maxgear
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Ii (wj, Wg) 4.7 V8 4x4 (2001.10-2005.09) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0508 MAXGEAR

69-0508 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-307043

numer części:

69-0508

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj mocowaniawiszący
Rozmiar gwintu 1M12x1,75
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
Długość [mm]119
nr EAN5901619507728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0508 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. OPEL INSIGNIA/CRUZE
numery OEM:
OPEL      13272000
OPEL      13278359
OPEL      13286686
OPEL      16 09 026
OPEL      66 06 031
SAAB      13272000
SAAB      66 06 031
VAUXHALL      13272000
VAUXHALL      13278359
VAUXHALL      13286686
VAUXHALL      16 09 026
VAUXHALL      66 06 031
CHEVROLET      13272000
CHEVROLET      13278359
CHEVROLET      13286686
CHEVROLET      16 09 026
CHEVROLET      66 06 031
BUICK      13272000
BUICK      13278359
BUICK      66 06 031
BUICK      90921856

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0508 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0508 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.