Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0717 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 MAXGEAR

69-0717 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-316016

numer części:

69-0717

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 103
Gwint wewnętrzny [mm] 15 X 1,5
Długość gwintu [mm] 47
Wysokość zabudowy 71
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. [mm] 12X1,25
nr EAN 5901619556191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. TOYOTA CAMRY 91-01/AVENSIS 03- LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 producenta MAXGEAR

TOYOTA

4504609230, 4504609020, 4504609190, 4504619275, 4504659115

LEXUS

4504609020

numery OEM:
TOYOTA      45046-09230
TOYOTA      4504609020
TOYOTA      4504609190
TOYOTA      4504619275
TOYOTA      4504659115
LEXUS      4504609020

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.