Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0737 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0737 MAXGEAR

69-0737 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-304041

numer części:

69-0737

producent:

MAXGEAR

Długość [mm] 152
nr EAN 5901619560181

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0737 MAXGEAR

KOŃC. DR. KIER. FIAT IDEA 04- LE/PR

Prezentowana aktualnie część samochodowa znanego producenta MAXGEAR o numerze 69-0737 przyporządkowana jest do kategorii końcówka drążka naszego sklepu motoryzacyjnego. Końcówka drążka 69-0737 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych samochodów. Produkowane przez MAXGEAR części wykonywane są według wysokich norm jakości, dotyczy to także końcówek drążka 69-0737.
Końcówka drążka MAXGEAR charakteryzuje bardzo wysoka jakość wykonania, trwałość i odporność na przeciążenia. Specjaliści stwierdzają zdecydowanie, że końcówka drążka MAXGEAR 69-0737 najlepiej spełniają oczekiwania odnośnie trwałości.
Końcówka drążka 69-0737 ma zastosowanie do takich aut jak LANCIA PHEDRA (179_) od 2002.09, FIAT SCUDO platforma / podwozie (270_, 272_) od 2007.01 oraz wielu innych modeli aut. Mimo poniesienia niezbędnej staranności aby odpowienio podpiąć prezentowaną część z kategorii końcówka drążka o numerze 69-0737 do samochodu LANCIA, FIAT, może się okazać, że trzeba będzie potwierdzić prawidłowość doboru tej części w kontakcie z obsługą sklepu. Końcówka drążka 69-0737 ma dobrą stosunek jakości i ceny. Zakup tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
FIAT      77362503
LANCIA      77362503

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0737 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0737 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.