Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0817 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0817 MAXGEAR

69-0817 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-314016

numer części:

69-0817

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Gwint zewn. [mm] M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Długość [mm] 175
parzyste numery artykułów 36402 01
nr EAN 5901619563908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0817 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. MAZDA 2 (DE) 07- PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0817 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0817 producenta MAXGEAR

MAZDA

D65132280, D65332280, D65432280

numery OEM:
MAZDA      D651-32-280
MAZDA      D653-32-280
MAZDA      D654-32-280
zamienniki:
9951639
brak
KAMOKA
50501
brak
SPIDAN
19065033252
brak
SBS
V32-0142
brak
VAICO
42486
brak
FEBI BILSTEIN
111-03-367
brak
ASHIKA
83 94 2486
brak
SWAG Autoteile GmbH
J4833039
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TI-367
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0817 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0817 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.