Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 72-0224 maxgear

Dystans gumowy, resorowanie 72-0224 MAXGEAR

72-0224 Dystans gumowy, resorowanie MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

103487CN5

numer części:

72-0224

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Wysokość [mm] 84
Średnica wewnętrzna [mm] 18,5
Jednostka ilości Sztuka
Ochrona przeciwpyłowa bez osłony przeciwpyłowej
nr EAN 5907558523065

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 72-0224 MAXGEAR

numery OEM:
SEAT      176 412 303 A
SEAT      191 412 303
SEAT      357 412 303 E
VOLKSWAGEN      176 412 303 A
VOLKSWAGEN      191 412 303
VOLKSWAGEN      357 412 303 E

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 72-0224 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 72-0224 MAXGEAR:

Anna, Lublin
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Piaseczno
2023-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Anna, Starowa Góra
2020-02-05
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 72-2432
Zbigniew, Gorzów Wlkp.
2022-09-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.