Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-2105 maxgear

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2105 MAXGEAR

72-2105 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-2105

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 8,3
Średnica wewnętrzna [mm] 49,0
średnica zewnętrzna [mm] 70,5
Materiał Metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 5907558596809

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2105 MAXGEAR

ĂşOÂťYSKO PODUSZKI AMORT. FIAT DUCATO 94-/02-/06- BOXER

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2105 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2105 producenta MAXGEAR

FIAT

1302443080, 1318573080, 1342879080, 1355179080

PEUGEOT

1620298580, 503530, 503539, 503547, 503556, 503561

CITROËN

1620298580, 503539, 503547, 503556, 503561

numery OEM:
CITROËN      16 202 985 80
CITROËN      5035.39
CITROËN      5035.47
CITROËN      5035.56
CITROËN      5035.61
FIAT      1302443080
FIAT      1318573080
FIAT      1342879080
FIAT      1355179080
PEUGEOT      16 202 985 80
PEUGEOT      5035.30
PEUGEOT      5035.39
PEUGEOT      5035.47
PEUGEOT      5035.56
PEUGEOT      5035.61

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2105 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2105 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).