Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą | |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej | |
nr EAN | 8032747324127 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 24-0579 METELLI CIFAM
AUDI | 026 121 010 | |
AUDI | 026 121 010C | |
AUDI | 026 121 010CV | |
AUDI | 026 121 010CX | |
AUDI | 026 121 010F | |
AUDI | 026 121 010FV | |
AUDI | 026 121 010FX | |
AUDI | 026 121 010V | |
AUDI | 026 121 010X | |
AUDI | 037 121 010 | |
AUDI | 037 121 010A | |
AUDI | 068 121 010A | |
AUDI | 068 121 010AX | |
FORD | 1031879 | |
SEAT | 026 121 010CX | |
SEAT | 026 121 010F | |
SEAT | 037 121 010 | |
SEAT | 037 121 010A | |
SKODA | 026 121 010CX | |
SKODA | 026 121 010F | |
SKODA | 037 121 010 | |
SKODA | 037 121 010A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010CV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010CX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010F | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010FV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010FX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010V | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010X | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010AX |
Zastosowanie Pompa wodna 24-0579 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 24-0579 METELLI CIFAM:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020