Rodzaj korpusu | z obudową | |
nr EAN | 5703858883720 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 10847044 NK
ALFA ROMEO | 8MP 376 800-051 | |
AUDI | 026 121 010 CX | |
AUDI | 026 121 010 F | |
AUDI | 026 121 010 FX | |
AUDI | 026 121 010 X | |
AUDI | 037 121 010 | |
AUDI | 037 121 010 AX | |
AUDI | 037 121 010 B | |
AUDI | 037 121 010 BX | |
AUDI | 037 121 010 C | |
AUDI | 037 121 010 CX | |
AUDI | 068 121 010 AX | |
FORD | 1031879 | |
FORD | 1036188 | |
FORD | 1124693 | |
FORD | 1212732 | |
FORD | 1566240 | |
FORD | 1M21-8501-BA | |
FORD | 95VW-8501-AA | |
FORD | 95VW-8501-BA | |
FORD | ME1M218591B1B | |
SEAT | 026 121 010 C | |
SEAT | 026 121 010 E | |
SEAT | 026 121 010 F | |
SEAT | 030 121 008 K | |
SEAT | 030 121 008 M | |
SEAT | 030 121 016 | |
SEAT | 037 121 010 | |
SEAT | 037 121 010 B | |
SEAT | 037 121 010 C | |
SEAT | 037 121 010 CX | |
SEAT | 068 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 CV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 CX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 E | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 F | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 FV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 FX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 V | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 X | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 D | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 J | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 K | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 N | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 T | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 J | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 K | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 M | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 R | |
VOLKSWAGEN | 030 121 016 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 AV | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 AX | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 BX | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 CX | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 AX | |
TATA (TELCO) | P513 |
Zastosowanie Pompa wodna 10847044 NK w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020