| Koła pasowe | bez koła pasowego | 
| Rodzaj korpusu | bez obudowy | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 60 | 
| Wymiar gwintu | M8 | 
| Rodzaj łożyska | Łożysko wałeczkowe | 
| Ilość otworów gwintowanych | 3 | 
| nr EAN | 4031185033640 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna AQ-1032 OPTIMAL
| AUDI | 026 121 005 A | |
| AUDI | 026 121 005 C | |
| AUDI | 026 121 005 E | |
| AUDI | 026 121 005 G | |
| AUDI | 026 121 005 H | |
| AUDI | 026 121 005 JX | |
| AUDI | 026 121 010 C | |
| AUDI | 037 121 005 C | |
| AUDI | 068 121 005 A | |
| AUDI | 261 210 052 2 | |
| FORD | 1031879 | |
| SEAT | 026 121 005 A | |
| SEAT | 026 121 005 C | |
| SEAT | 026 121 005 E | |
| SEAT | 026 121 005 G | |
| SEAT | 026 121 005 H | |
| SEAT | 026 121 005 J | |
| SEAT | 026 121 005 JX | |
| SEAT | 037 121 005 C | |
| SEAT | 261 210 052 2 | |
| SKODA | 026 121 005 J | |
| SKODA | 037 121 005 C | |
| SKODA | 261 210 052 2 | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 A | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 C | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 E | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 G | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 H | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 JX | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010 C | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 005 C | |
| VOLKSWAGEN | 068 121 005 A | |
| VOLKSWAGEN | 261 210 052 2 | |
| VAG | 026 121 005 JX | 
Zastosowanie Pompa wodna AQ-1032 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.