przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 60 | |
Wymiar gwintu | M8 | |
Ilość otworów gwintowanych | 3 | |
Ilość uszczelek | 2 | |
nr EAN | 4031185033756 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna AQ-1041 OPTIMAL
AUDI | 026 121 010 | |
AUDI | 026 121 010 C | |
AUDI | 026 121 010 CV | |
AUDI | 026 121 010 CX | |
AUDI | 026 121 010 F | |
AUDI | 026 121 010 FV | |
AUDI | 026 121 010 FX | |
AUDI | 026 121 010 V | |
AUDI | 026 121 010 X | |
AUDI | 037 121 010 | |
AUDI | 037 121 010 A | |
AUDI | 037 121 010 B | |
AUDI | 037 121 010 C | |
AUDI | 068 121 010 A | |
AUDI | 068 121 010 AX | |
FORD | 1031879 | |
FORD | 1124693 | |
FORD | 1212732 | |
FORD | 1M218501BA | |
SEAT | 026 121 010 | |
SEAT | 026 121 010 C | |
SEAT | 026 121 010 CV | |
SEAT | 026 121 010 CX | |
SEAT | 026 121 010 F | |
SEAT | 026 121 010 FV | |
SEAT | 026 121 010 FX | |
SEAT | 026 121 010 V | |
SEAT | 026 121 010 X | |
SEAT | 037 121 010 | |
SEAT | 037 121 010 A | |
SEAT | 037 121 010 B | |
SEAT | 037 121 010 C | |
SEAT | 068 121 010 A | |
SEAT | 068 121 010 AX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 CV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 CX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 F | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 FV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 FX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 V | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 X | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 AX | |
VAG | 026 121 010 | |
VAG | 026 121 010 C | |
VAG | 026 121 010 CV | |
VAG | 026 121 010 CX | |
VAG | 026 121 010 F | |
VAG | 026 121 010 FV | |
VAG | 026 121 010 FX | |
VAG | 026 121 010 V | |
VAG | 026 121 010 X | |
VAG | 037 121 010 | |
VAG | 037 121 010 A | |
VAG | 037 121 010 B | |
VAG | 037 121 010 C | |
VAG | 068 121 010 A | |
VAG | 068 121 010 AX |
Zastosowanie Pompa wodna AQ-1041 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.