| Ciężar [kg] | 1,5 |
| Długość opakowania [cm] | 20 |
| Szerokość opakowania [cm] | 15 |
| Wysokość opakowania [cm] | 22,5 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| nr EAN | 4010858070144 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WPS3015 CONTITECH
| AUDI | 026 121 010 | |
| AUDI | 026 121 010C | |
| AUDI | 026 121 010CV | |
| AUDI | 026 121 010F | |
| AUDI | 026 121 010FV | |
| AUDI | 026 121 010FX | |
| AUDI | 026 121 010V | |
| AUDI | 026 121 010X | |
| AUDI | 037 121 010 | |
| AUDI | 037 121 010 AX | |
| AUDI | 037 121 010 CX | |
| AUDI | 037 121 010A | |
| AUDI | 037121010C | |
| AUDI | 068 121 010A | |
| AUDI | 068 121 010AX | |
| FORD | 1031879 | |
| SEAT | 026 121 010 FX | |
| SEAT | 026 121 010F | |
| SEAT | 026121010C | |
| SEAT | 037 121 010 | |
| SEAT | 037 121 010 AX | |
| SEAT | 037 121 010 X | |
| SEAT | 037 121 010A | |
| SEAT | 037121010C | |
| SEAT | 037121010CX | |
| SEAT | 068121010A | |
| SKODA | 026 121 010F | |
| SKODA | 037 121 010 | |
| SKODA | 037 121 010A | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010 | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010C | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010CV | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010F | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010FV | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010V | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010X | |
| VOLKSWAGEN | 026121010FX | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 010 C | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 010A | |
| VOLKSWAGEN | 037121010AX | |
| VOLKSWAGEN | 037121010CX | |
| VOLKSWAGEN | 068 121 010A |
Zastosowanie Pompa wodna WPS3015 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WPS3015 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.