Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 607-465 metelli cifam

Zestaw przegubu, wał napędowy 607-465 METELLI CIFAM

607-465 Zestaw przegubu, wał napędowy METELLI CIFAM
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

607-465

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny

skład zestawu:
613-321 Zestaw osłon, wał napędowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 607-465 METELLI CIFAM

numery OEM:
SEAT      1K0 407 311F
SEAT      1K0 498 099D
VOLKSWAGEN      1K0 407 311F
VOLKSWAGEN      1K0 498 099D

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 607-465 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 607-465 METELLI CIFAM:

2020-07-29
 5/5
Git
2022-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-11
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
2021-10-12
 5/5
Super pasuje założony i można śmigać.
2020-08-03
 5/5
Ok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Git
zobacz instrukcję montażu 607-465

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.