Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi Q7 (4LB) 3.0 TFSI quattro (2011.05-2015.08) 280km » L17107 monroe
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 3.0 Tfsi Quattro (2011.05-2015.08) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L17107 MONROE

L17107 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L17107
Sworzeń wahacza L17107
L17107
monroe L17107 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L17107 monroe
Sworzeń wahacza L17107 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

L17107

producent:

MONROE

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ciężar [kg]0,400
Wymagana ilość2
Wymiar stożka [mm]14
Długość opakowania [cm]11
Szerokość opakowania [cm]6
Wysokość opakowania [cm]6
nr EAN5412096400605

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L17107 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/góra/zewnątrz przód) (średnica stożka 14mm) pasuje do: AUSTIN METRO I; FORD FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FUSION, KUGA I 1.0-2.4D 10.80-04.17
numery OEM:
MG      RBG000020
MG      RBG000020SLP
ROVER      GSJ257
ROVER      GSJ269
ROVER      RBG000020
ROVER      RBG000020SLP
zamienniki:
108-288
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
0400255
brak
OCAP
916124
brak
RUVILLE/FAG
CX0255
brak
BIRTH

Zastosowanie Sworzeń wahacza L17107 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.