Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » RO-BJ-3562 moog

Sworzeń wahacza RO-BJ-3562 MOOG

RO-BJ-3562 Sworzeń wahacza MOOG
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

RO-BJ-3562

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 43,5
Wysokość [mm] 68
Wymiar gwintu M12X1.25
Wymiar stożka [mm] 15,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874753068

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RO-BJ-3562 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 15,5mm) pasuje do: AUSTIN METRO I; FORD FIESTA VI, FOCUS II; MG METRO, MGF; ROVER 100, 100 / METRO 1.0-1.8D 10.80-04.17
numery OEM:
AUSTIN      GSJ269
MG      GSJ257
ROVER      GSJ257
ROVER      GSJ269
ROVER      NAM5308

Zastosowanie Sworzeń wahacza RO-BJ-3562 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza RO-BJ-3562 MOOG:

2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.