Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L24227 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227 MONROE

L24227 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L24227
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227
L24227
monroe L24227 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227 monroe
65.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24227

producent:

MONROE

Długość [mm] 316
Ciężar [kg] 0,600
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M12x1,5/F14x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096402852

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 316mm) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.8 09.00-
numery OEM:
OPEL      16 03 018
OPEL      16 03 843
OPEL      26110431
OPEL      93192418
VAUXHALL      26110431
VAUXHALL      93192418

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24227 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.