Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L25221 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25221 MONROE

L25221 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L25221
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25221
L25221
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L25221

producent:

MONROE

Długość [mm] 200
Ciężar [kg] 0,400
Wymiar gwintu F14x1,5 /
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096386732

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25221 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 200mm) pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), RENAULT FLUENCE, GRAND SCENIC III 1.2-Electric 08.03-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25221 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25221 producenta MONROE

RENAULT

485215612R, 485215961R, 7701478406

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      415 320 00 89
RENAULT      4852 156 12R
RENAULT      4852 159 61R
RENAULT      7701 478 406

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25221 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25221 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.