Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » AL-AX-1681 moog

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny AL-AX-1681 MOOG

AL-AX-1681 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

AL-AX-1681

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 299,5
Średnica 1 [mm] 13
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197248766

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny AL-AX-1681 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 299,5mm) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV, SPIDER, FIAT COUPE, LANCIA DELTA II 1.4-3.2 02.92-10.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      9050452
ALFA ROMEO      9944452
ALFA ROMEO      9947361
FIAT      9050452
FIAT      9944452
FIAT      9947361
FIAT      9947368
FIAT      9950452
LANCIA      9050452
LANCIA      9944452

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny AL-AX-1681 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny AL-AX-1681 MOOG:

sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.