Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro (1988.10-1994.02) 250km » FD-AX-0026 moog
wybrany samochód: 
Audi V8 (441, 442, 4c2, 4c8) 3.6 Quattro (1988.10-1994.02) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny FD-AX-0026 MOOG

FD-AX-0026 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MOOG
moog FD-AX-0026
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

FD-AX-0026

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]322,5
Średnica 1 [mm]13,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X2
Długość opakowania [cm]45
Szerokość opakowania [cm]5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5010874763142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny FD-AX-0026 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 322,5mm) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, ORION III 1.3-2.0 07.90-08.02
numery OEM:
FORD      6180922
FORD      6197238
FORD      91AB3L519CB

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny FD-AX-0026 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny FD-AX-0026 MOOG:

2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.