Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 4467 ngk

Świeca żarowa, D-Power 4467 NGK

4467 Świeca żarowa, D-Power NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numery handlowe:

D-Power 28, DP28, Y-711J

numer części:

4467

producent:

NGK

Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa metalowa
Napięcie [V] 11,0
Natężenie prądu [A] 5,0
Opór [Ohm] 0,9
Długość całkowita [mm] 83,5
Głębokość zabudowy [mm] 17,5
Wymiar gwintu M10 x 1,25
Moment dokręcenia [Nm] 17
Rozmiar klucza 12 mm
Technika połączeń M4 / 0,8-1,5 Nm
nr EAN 087295144671

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 4467 NGK

Świeca żarowa D-POWER NR28 pasuje do: ISUZU GEMINI, TROOPER II, OPEL CORSA A, CORSA B 1.5D/1.7D/3.1D 09.87-09.00
numery OEM:
ISUZU      8-8440-2303-1

Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 4467 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 4467 NGK:

2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-11-04
 5/5
Świece zamówione nie odbiegają od orginału ,autko pali na dotyk nawet na słabym akumulatorze
2019-09-04
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
2019-10-29
 5/5
Zakup 6943 ngk polecony przez mojego serwisanta
2023-10-30
 5/5
Błędy waucie zniknęły, świece działają idealnie.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.