Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48205 ngk

Cewka zapłonowa 48205 NGK

48205 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48205
Cewka zapłonowa 48205
48205
ngk 48205 Cewka zapłonowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6031

numer części:

48205

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 3
Ilość biegunów 5
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326482059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48205 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES /8 (W114), ALFA ROMEO GTV, AUDI 100 C1, 80 B2, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, PORSCHE 911, 924, TRABANT 1.1 UNIVERSAL, VW GOLF I 1.0-3.2 01.63-07.06
numery OEM:
OPEL      1208015
CHEVROLET      55 350 843
CHEVROLET      90 173 708
CHEVROLET      93 173 708
DAEWOO      55 350 843
DAEWOO      90 173 708
DAEWOO      93 173 708
PONTIAC      55 350 843
PONTIAC      90 173 708
PONTIAC      93 173 708
BUICK      55 350 843
BUICK      90 173 708
BUICK      93 173 708
CADILLAC      55 350 843
CADILLAC      90 173 708
CADILLAC      93 173 708

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48205 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48205 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.