Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford CAPRI III (GECP) 3.0 (1978.01-1981.12) 138km » 48301 ngk
wybrany samochód: 
Ford Capri Iii (gecp) 3.0 (1978.01-1981.12) 138km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48301 NGK

48301 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1064

numer części:

48301

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Cewka zapłonowadla opornika wstępnego
nr EAN4010326483018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48301 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL ASCONA B, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT C, KADETT C CITY, KADETT D, KADETT E, KADETT E/KOMBI, MANTA B, REKORD D, REKORD E 1.0-2.0 01.72-03.93
numery OEM:
CHEVROLET      1 228 064
CHEVROLET      9 293 480
DAEWOO      1 228 064
DAEWOO      9 293 480
PONTIAC      1 228 064
PONTIAC      9 293 480
BUICK      1 228 064
BUICK      9 293 480
CADILLAC      1 228 064
CADILLAC      9 293 480
zamienniki:
0040100108
brak
BERU
ZS108
brak
BERU

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48301 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48301 NGK:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.