Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Kia PROCEED (CD) 1.0 T-GDI (2018.10-???) 120km » 48306 ngk
wybrany samochód: 
Kia Proceed (cd) 1.0 T-gdi (2018.10-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48306 NGK

48306 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1069

numer części:

48306

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN4010326483063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48306 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL ASCONA C, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT D, KADETT E, KADETT E/KOMBI, MANTA B, MONZA A, OMEGA A, OMEGA B, REKORD E, SENATOR A 1.2-3.0 09.75-12.00
numery OEM:
OPEL      1208033
OPEL      1208035
OPEL      1208041
CHEVROLET      90 140 186
CHEVROLET      90 240 252
DAEWOO      90 140 186
DAEWOO      90 240 252
PONTIAC      90 140 186
PONTIAC      90 240 252
BUICK      90 140 186
BUICK      90 240 252
CADILLAC      90 140 186
CADILLAC      90 240 252
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48306 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48306 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.