Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48339 ngk

Cewka zapłonowa 48339 NGK

48339 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1076

numer części:

48339

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 4010326483391

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48339 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), /8 (W114), G (W460), G (W461) 0.8-5.3 04.61-12.15

Cewka zapłonowa 48339 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

Numery OE Cewka zapłonowa 48339 producenta NGK

ALFA ROMEO

91535633, 9750596780, 9751739080

MERCEDES-BENZ

0001584003, A0001584003

PEUGEOT

5490504, 5491302, 5491559, 597029, 597030, 597034, 597035, 91503380, 9150338080, 91506337, 97505967

CITROËN

5490504, 5491302, 5491559, 597029, 597030, 597034, 597035, 91503380, 9150338080, 91506337, 97505967

FIAT

91535633, 9750596780, 9751739080

SAAB

32000256, 8573834

LADA

21083705010, 273705

numery OEM:
ALFA ROMEO      91535633
ALFA ROMEO      9750596780
ALFA ROMEO      9751739080
CITROËN      5490504
CITROËN      5491302
CITROËN      5491559
CITROËN      5970.29
CITROËN      5970.30
CITROËN      5970.34
CITROËN      5970.35
CITROËN      91 503 380
CITROËN      91 503 380 80
CITROËN      91 506 337
CITROËN      97 505 967
FIAT      91535633
FIAT      9750596780
FIAT      9751739080
LADA      2108-37050-10
LADA      273705
LANCIA      91535633
LANCIA      9750596780
LANCIA      9751739080
MERCEDES-BENZ      000 158 40 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 40 03
PEUGEOT      5490504
PEUGEOT      5491302
PEUGEOT      5491559
PEUGEOT      5970.29
PEUGEOT      5970.30
PEUGEOT      5970.34
PEUGEOT      5970.35
PEUGEOT      91 503 380
PEUGEOT      91 503 380 80
PEUGEOT      91 506 337
PEUGEOT      97 505 967
SAAB      32000256
SAAB      8573834
HYUNDAI      27310-21020
KIA      27310-21020
FERRARI      91535633
FERRARI      9750596780
FERRARI      9751739080
MASERATI      91535633
MASERATI      9750596780
MASERATI      9751739080
SMART      000 158 40 03
SMART      A 000 158 40 03
LAND ROVER      RTC5628
MAYBACH      000 158 40 03
MAYBACH      A 000 158 40 03

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48339 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48339 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.