Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A4 B7 (8EC) 1.9 TDI (2004.11-2008.06) 116km » 48399 ngk
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 1.9 Tdi (2004.11-2008.06) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48399 NGK

48399 Cewka zapłonowa NGK

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5149

numer części:

48399

dostawca:

NGK

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326483995
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48399 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, XC60 I, XC70 II, XC90 I; LAND ROVER FREELANDER 2 3.0/3.2 03.06-02.17
numery OEM:
VOLVO      30 684 245
VOLVO      306 842 450
LAND ROVER      LR 002954
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48399 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48399 NGK:

Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.