Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48411 ngk

Cewka zapłonowa 48411 NGK

48411 Cewka zapłonowa NGK
319.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U5156

numer części:

48411

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326484114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48411 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO MITO; FIAT 500, 500 C, 500L, PANDA, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK; LANCIA YPSILON 0.9/0.9CNG/0.9LPG 09.09-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55 23 12 56
ALFA ROMEO      55 23 41 31
ALFA ROMEO      55 23 41 33
FIAT      55 23 12 56
FIAT      55 23 41 31
FIAT      55 23 41 33
LANCIA      55 23 12 56
LANCIA      55 23 41 31
LANCIA      55 23 41 33
FERRARI      55 23 12 56
FERRARI      55 23 41 31
FERRARI      55 23 41 33
MASERATI      55 23 12 56
MASERATI      55 23 41 31
MASERATI      55 23 41 33

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48411 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48411 NGK:

2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.