| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Masa [g] | 200 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Długość [mm] | 50 |
| nr EAN | 8033989001586 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1739 ORIGINAL IMPERIUM
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
7M0407181A
1044571, 7M0407181, 95VW3A262BA, 95VW3A638CA
7M0407181A
| AUDI | 7M0407181A | |
| FORD | 1044571 | |
| FORD | 7M0407181 | |
| FORD | 95VW3A262BA | |
| FORD | 95VW3A638CA | |
| SEAT | 7M0407181A | |
| SKODA | 7M0407181A | |
| VOLKSWAGEN | 7M0407181A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1739 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.