Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | na dole |
Masa [g] | 200 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
Długość [mm] | 50 |
nr EAN | 8033989001586 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1739 ORIGINAL IMPERIUM
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
7M0407181A
1044571, 7M0407181, 95VW3A262BA, 95VW3A638CA
7M0407181A
AUDI | 7M0407181A | |
FORD | 1044571 | |
FORD | 7M0407181 | |
FORD | 95VW3A262BA | |
FORD | 95VW3A638CA | |
SEAT | 7M0407181A | |
SKODA | 7M0407181A | |
VOLKSWAGEN | 7M0407181A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1739 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.