Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z tyłu |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,1 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60,5 |
Długość [mm] | 49,8 |
Ciężar [kg] | 0,186 |
nr EAN | 8435130353313 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 017-00140 RTS
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
7M0407181, 7M0407181A
1044571, 1215215
7M0407181, 7M0407181A
FORD | 1044571 | |
FORD | 1215215 | |
SEAT | 7M0407181 | |
SEAT | 7M0407181A | |
VOLKSWAGEN | 7M0407181 | |
VOLKSWAGEN | 7M0407181A | |
FORD USA | 95VW3A262BA | |
FORD USA | 95VW3A638CA |
Zastosowanie Tuleja wahacza 017-00140 RTS w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.