Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 61 |
Wysokość [mm] | 50 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,2 |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 6,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 6,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4044197252206 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-1195 MOOG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
7M0407181, 7M0407181A
1044571, 7396830, 95VW3A262BA
7M0407181, 7M0407181A
AUDI | 7M0 407 181 | |
AUDI | 7M0 407 181 A | |
FORD | 1044571 | |
FORD | 7396830 | |
FORD | 95 VW 3A 262 BA | |
SEAT | 7M0 407 181 | |
SEAT | 7M0 407 181 A | |
SKODA | 7M0 407 181 | |
VOLKSWAGEN | 7M0 407 181 | |
VOLKSWAGEN | 7M0 407 181 A | |
FORD USA | 95 VW 3A 262 BA |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-1195 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-1195 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.