Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza » 108 151 topran

Tuleja wahacza 108 151 TOPRAN

108 151 Tuleja wahacza TOPRAN
topran 108 151
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

108 151

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy z tyłu
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ilość na oś 2
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Szerokość [mm] 22

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 108 151 TOPRAN

Silentblock wahacza przód z tyłu L/P (18x60x22 mm) pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10

Tuleja wahacza 108 151 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Tuleja wahacza 108 151 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

7M0407181A

FORD

1044571, 95VW3A262BA

SEAT

7M0407181A

numery OEM:
FORD      1 044 571
FORD      95VW3A262BA
SEAT      7M0 407 181A
VOLKSWAGEN      7M0 407 181A

Zastosowanie Tuleja wahacza 108 151 TOPRAN w samochodach:

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.