Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 48512 original imperium

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 48512 ORIGINAL IMPERIUM

48512 Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

48512

dla numeru OE 1K0511353
Masa [g] 218
Strona zabudowy Oś tylna
Numer komponentu 2
nr EAN 8040974504878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 48512 ORIGINAL IMPERIUM

Zestaw montażowy amortyzatora tył pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL 1.2-3.2 05.03-
numery OEM:
AUDI      1K0511353
AUDI      1K0511353S
AUDI      1K0513425D
SEAT      1K0511353
SEAT      1K0511353S
SEAT      1K0513425D
SKODA      1K0511353
SKODA      1K0511353S
SKODA      1K0513425D
VOLKSWAGEN      1K0511353
VOLKSWAGEN      1K0511353S
VOLKSWAGEN      1K0513425D

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 48512 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 48512 ORIGINAL IMPERIUM:

2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.