Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 50340 original imperium

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 50340 ORIGINAL IMPERIUM

50340 Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
44.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

50340

Strona zabudowy z lewej
Masa [g] 212
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Numer komponentu 2
dla numeru OE 5Q0511357P
nr EAN 8039995495081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 50340 ORIGINAL IMPERIUM

Zestaw montażowy amortyzatora tył pasuje do: SEAT ARONA, LEON, LEON SC, LEON ST; VW GOLF VII 1.0-2.0D 08.12-
numery OEM:
AUDI      5Q0511357P
SEAT      5Q0511357P
SKODA      5Q0511357P
VOLKSWAGEN      5Q0511357P

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 50340 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 50340 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.