Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » PHD945 trw

Przewód hamulcowy elastyczny PHD945 TRW

PHD945 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD945
86.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD945

producent:

TRW

Długość [mm] 184
nr EAN 3322937986910

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD945 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył L (dł. 184mm, M10x1) pasuje do: AUDI A6 C5; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-3.0 08.96-03.08
numery OEM:
AUDI      8E0 500 051 F
AUDI      8E0 500 051 N
AUDI      8E0 500 051 P
AUDI      8E0 500 051 R
AUDI      8E0 611 763 C
AUDI      8E0 611 763 D
AUDI      8E0 611 763 E
AUDI      8E0 611 763 F
AUDI      8E0 611 763 H
AUDI      8E0 611 763 K
AUDI      8E0 698 998 A
SEAT      8E0 500 051 F
SEAT      8E0 500 051 N
SEAT      8E0 500 051 P
SEAT      8E0 500 051 R
SEAT      8E0 611 763 C
SEAT      8E0 611 763 D
SEAT      8E0 611 763 E
SEAT      8E0 611 763 F
SEAT      8E0 611 763 H
SEAT      8E0 698 998 A
SKODA      8E0 500 051 F
SKODA      8E0 500 051 N
SKODA      8E0 500 051 P
SKODA      8E0 500 051 R
SKODA      8E0 611 763 C
SKODA      8E0 611 763 D
SKODA      8E0 611 763 E
SKODA      8E0 611 763 F
SKODA      8E0 611 763 H
SKODA      8E0 611 763 K
SKODA      8E0 698 998 A
VOLKSWAGEN      8E0 500 051 F
VOLKSWAGEN      8E0 500 051 N
VOLKSWAGEN      8E0 500 051 P
VOLKSWAGEN      8E0 500 051 R
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 C
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 D
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 E
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 F
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 H
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 K
VOLKSWAGEN      8E0 698 998 A

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD945 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD945 TRW:

2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.