Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-09702 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 RTS

91-09702 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-09702

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 103,5
Ciężar [kg] 0,328
Strona zabudowy zewnętrzny
nr EAN 8435130306791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 RTS

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 producenta RTS

MITSUBISHI

MA159614, MA159984, MA169614, MB122781, MB122782, MB166982, MB378704

HYUNDAI

5681011000, 5681011020, 5681011060

numery OEM:
MITSUBISHI      MA159614
MITSUBISHI      MA159984
MITSUBISHI      MA169614
MITSUBISHI      MB122781
MITSUBISHI      MB122782
MITSUBISHI      MB166982
MITSUBISHI      MB378704
HYUNDAI      56810-11000
HYUNDAI      56810-11020
HYUNDAI      56810-11060
zamienniki:
HY-ES-2195
brak
MOOG
43-0261
brak
KAGER
44233
brak
SPIDAN
0193368
brak
OCAP
19065033003
brak
SBS
V37-9503
brak
VAICO
FL745-B
brak
KAWE
41279
brak
FEBI BILSTEIN

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.