Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55739704 RUVILLE/FAG
AUDI | 038 109 119 L | |
AUDI | 038 109 119 N | |
AUDI | 038 109 119 P | |
AUDI | 038 109 243 F | |
AUDI | 038 109 243 M | |
AUDI | 038 109 244 J | |
AUDI | 038 109 244 N | |
AUDI | 038109119L | |
AUDI | 038109119N | |
AUDI | 038109119P | |
AUDI | 038109243F | |
AUDI | 038109243M | |
AUDI | 038109244J | |
AUDI | 038109244N | |
AUDI | 045 109 243 F | |
AUDI | 045109243F | |
SEAT | 038 109 119 L | |
SEAT | 038 109 119 N | |
SEAT | 038 109 119 P | |
SEAT | 038 109 243 M | |
SEAT | 038 109 244 J | |
SEAT | 038 109 244 N | |
SEAT | 038109119L | |
SEAT | 038109119N | |
SEAT | 038109119P | |
SEAT | 038109243M | |
SEAT | 038109244J | |
SEAT | 038109244N | |
SEAT | 045 109 243 F | |
SEAT | 045109243F | |
SKODA | 038 109 119 L | |
SKODA | 038 109 119 N | |
SKODA | 038 109 119 P | |
SKODA | 038 109 243 M | |
SKODA | 038 109 244 J | |
SKODA | 038 109 244 N | |
SKODA | 038109119L | |
SKODA | 038109119N | |
SKODA | 038109119P | |
SKODA | 038109243M | |
SKODA | 038109244J | |
SKODA | 038109244N | |
SKODA | 045 109 243 F | |
SKODA | 045109243F | |
VOLKSWAGEN | 038 109 119 L | |
VOLKSWAGEN | 038 109 119 N | |
VOLKSWAGEN | 038 109 119 P | |
VOLKSWAGEN | 038 109 243 F | |
VOLKSWAGEN | 038 109 243 M | |
VOLKSWAGEN | 038 109 244 J | |
VOLKSWAGEN | 038 109 244 N | |
VOLKSWAGEN | 038109119L | |
VOLKSWAGEN | 038109119N | |
VOLKSWAGEN | 038109119P | |
VOLKSWAGEN | 038109243F | |
VOLKSWAGEN | 038109243M | |
VOLKSWAGEN | 038109244J | |
VOLKSWAGEN | 038109244N | |
VOLKSWAGEN | 045 109 243 F | |
VOLKSWAGEN | 045109243F | |
FAW-VW | 038 109 119 P | |
FAW-VW | 038 109 244 J | |
FAW-VW | 038109119P | |
FAW-VW | 038109244J |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55739704 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55739704 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020