Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56603701 RUVILLE/FAG
CITROËN | 00 000 818 19 | |
CITROËN | 0000081819 | |
CITROËN | 0816.54 | |
CITROËN | 081654 | |
CITROËN | 0818.19 | |
CITROËN | 081819 | |
CITROËN | 0830.14 | |
CITROËN | 0830.16 | |
CITROËN | 0830.36 | |
CITROËN | 0830.37 | |
CITROËN | 0830.63 | |
CITROËN | 083014 | |
CITROËN | 083016 | |
CITROËN | 083036 | |
CITROËN | 083037 | |
CITROËN | 083063 | |
CITROËN | 90 013 344 | |
CITROËN | 90013344 | |
CITROËN | 95 056 183 | |
CITROËN | 95056183 | |
CITROËN | 96 049 648 | |
CITROËN | 96 056 183 | |
CITROËN | 96 099 089 | |
CITROËN | 96 194 727 | |
CITROËN | 96 201 309 | |
CITROËN | 96 654 092 | |
CITROËN | 96049648 | |
CITROËN | 96056183 | |
CITROËN | 96099089 | |
CITROËN | 96194727 | |
CITROËN | 96201309 | |
CITROËN | 96654092 | |
FIAT | 71739918 | |
FIAT | 9400816549 | |
FIAT | 9400818199 | |
FIAT | 9400830149 | |
FIAT | 9400830379 | |
LANCIA | 9400816549 | |
LANCIA | 9400818199 | |
LANCIA | 9400830379 | |
LANCIA | 9400831119 | |
PEUGEOT | 00 000 818 19 | |
PEUGEOT | 0000081819 | |
PEUGEOT | 0816.54 | |
PEUGEOT | 081654 | |
PEUGEOT | 0818.19 | |
PEUGEOT | 081819 | |
PEUGEOT | 0821.17 | |
PEUGEOT | 082117 | |
PEUGEOT | 0830.11 | |
PEUGEOT | 0830.14 | |
PEUGEOT | 0830.16 | |
PEUGEOT | 0830.36 | |
PEUGEOT | 0830.37 | |
PEUGEOT | 0830.63 | |
PEUGEOT | 083011 | |
PEUGEOT | 083014 | |
PEUGEOT | 083016 | |
PEUGEOT | 083036 | |
PEUGEOT | 083037 | |
PEUGEOT | 083063 | |
PEUGEOT | 96 056 183 | |
PEUGEOT | 96 201 309 | |
PEUGEOT | 96 654 092 | |
PEUGEOT | 96056183 | |
PEUGEOT | 96201309 | |
PEUGEOT | 96654092 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56603701 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56603701 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020