Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD009 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD009 DOLZ

KD009 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
342.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD005, 02KD006, 05KD007, 06KD008, 06KD009, C112

numer części:

KD009

producent:

DOLZ

Ilość zębów 149
Szerokość [mm] 25,4
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu C112
nr EAN 8430632500098

skład zestawu:
02KD005 Śruba koła pasowego
02KD006 Śruba koła pasowego
05KD007 Pasek rozrządu
06KD008 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD009 Rolka napinająca paska rozrządu
C112 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD009 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN EVASION, XANTIA, XM, FIAT DUCATO, ULYSSE, LANCIA ZETA, PEUGEOT 406, 605, 806 1.8-2.1D 05.89-07.06

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD009 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD009 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD009 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD009 DOLZ:

2021-01-23
 5/5
Polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.