Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 915555 ruville/fag

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915555 RUVILLE/FAG

915555 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

915555

producent:

RUVILLE/FAG

Wymiar stożka [mm]: 12,0
Wymiar gwintu: M14x1,5
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915555 RUVILLE/FAG


Oglądana aktualnie część zamienna znanego producenta RUVILLE AUTOTEILE o numerze 915555 przyporządkowana jest do kategorii końcówka drążka naszego sklepu motoryzacyjnego. Końcówka drążka 915555 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych aut. Wszystkie części produkowane przez RUVILLE AUTOTEILE spełniają normy jakościowe przewidziane dla tej klasy produktów. Producent RUVILLE AUTOTEILE dokłada niezbędnych starań, aby jego części były jak najwyższej jakości, były bezawaryjne i cechowały je długie przebiegi. Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi właściwościami eksploatacyjnymi i użytkowymi. Opinie właścicieli warsztatów o końcówce drążka 915555 są jak najlepsze.
Końcówka drążka 915555 ma zastosowanie do takich aut jak RENAULT TWINGO I (C06_) od 1993.03, NISSAN SERENA (C25) od 2005.04 oraz wielu innych modeli aut.
Zgodnie z deklaracją producenta oglądanej części końcówka drążka o numerze 915555, o jej dopasowaniu do samochodów RENAULT, NISSAN, może się zdarzyć sytuacja, że konieczny będzie kontakt ze sklepem celem weryfikacji poprawności doboru tej części zamiennej.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl poza produktem końcówka drążka 915555 RUVILLE AUTOTEILE możesz zamówić wiele innych produktów producenta RUVILLE AUTOTEILE. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na rynku.
numery OEM:
NISSAN      48520-00QAP
NISSAN      4852000QAP
RENAULT      77 01 047 416
RENAULT      77 01 047 813
RENAULT      77 01 474 493
RENAULT      7701047416
RENAULT      7701047813
RENAULT      7701474493

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915555 RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915555 RUVILLE/FAG:

2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.